Offshore

Aramis
04.07.2020 kl 02:30 3056

Jeg har forsøkt å forklare din selvmotsigelse med teskje, men det går tydeligvis fremdeles ikke inn. Du får bare mene at når du bruker ordet "selge" så betyr det ikke å selge, men noe annet.

Når det gjelder "ryktene" du snakker om, så gjentar jeg at det IKKE er snakk om rykter, men om spekulasjoner. At du ikke forstår forskjellen, kan jeg ikke gjøre noe med. Men du kan kanskje lese dette.
Det er HORPESTAD, som er tiltenkt som styreleder i det sammen slåtte selskapet Endur og Oceano, som er opphavet til "ryktene" som du kaller dem.
Mens du ikke tror at Endur har tid til å holde på med oppkjøpsforhandlinger samtidig med at de gjennomfører en emisjon, mener Horpestad (som kanskje er litt mer inne i sakene enn deg), noe annet.
Her er sitat fra Finansavisen:
"Horpestad tror oppkjøpene blir mange og at omsetningen vil stige raskt.
– I NRC gikk vi fra null til 6 milliarder kroner i omsetning. Vi ser mye av det samme her. Det vil komme mange oppkjøp de kommende årene, sier han.
– I løpet av to år er målet å omsette for 2,5–3 milliarder kroner, legger han til.
De har allerede vært i samtaler med aktuelle selskaper å kjøpe opp.
– De første kan bli en del av oss allerede tidlig i høst."
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2020/06/22/7540145/endur-vil-kopiere-nrc-suksess

Det er Horpestad, og ikke jeg eller noen andre, som sier at oppkjøpene vil bli mange, og at de ALLEREDE har vært i samtaler med aktuelle selskaper å kjøpe opp.
Noen av oss mener så at Scana er en aktuell kandidat som de kanskje allerede er i samtale med. Det er en helt legitim spekulasjon, eller gjetning, om du vil. ingen har heller påstått at det er noe annet enn det.
Selv en femåring er i stand til å forstå dette. Men altså ikke du.
Redigert 21.01.2021 kl 08:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.