Farma

Londonmannen
21.10.2018 kl 15:11 3429

Focuss
Takk for fyldig og god redegjørelse.
Enig med dag at det er fase 3 som er grunnlaget for ny tidsregning i PHO og at en del viktige hendelser ledet frem til lanseringen som Storz gjorde av flexiscopene i mai 18. Men som du sier deg enig i, så er det først sommeren 2018 at vi virkelig ser spor av den nye tid i utviklingen i aksjekursen.

Takker også for utfyllende info vedrørende flexiscope kontra regide scope. At regide scope fortsatt kommer til å benyttes i deler av markedet (toppen av pyramiden) gjør at vi neppe kommer til å se det droppet i salg av regide scope som jeg hadde sett for meg. Det igjen kan gi et betydelig bedre salg av scope i Q3 enn det jeg så for meg. Berre Lækkert!

Får vi nå en hyggelig melding vedrørende refusjonsordningen før Q3 så kan der bli en artig periode frem mot nyttår. 2019 blir intet mindre enn heftig for oss PHO aksjonærer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.