Offshore

Osvaldsen
04.07.2020 kl 15:29 2779

Aramis:

Først må vi vel få det riktig ikke sant? Jeg snakker om rykter? Om du leser hva som er skrevet fra vår "samtale" startet så ser du kjapt at det var du som dro inn ordene "løse rykter" og ikke jeg :) Er kanskje greit å ha kontroll på hva du skriver før du snakker (og vrir om) hva andre skriver å ikke skriver?
Du har ikke forsøkt å forklare noen ting med noe skje i det hele tatt, du ser du er på tynn is så da kan det komme til din fordel å vri på ting tror du....
Det virker som du tror at når noen selger så må de selge alt? Det er selvsagt ikke noe selvfølge!
Jeg skriver at kursen pumpes opp, de smarte selger med, i dette tilfellet med god gevinst når oppgangen har vert som den har vert! Dette vrir du til at de selger seg ut og thats it. Det er dine ord, ikke mine.
Du virker meget fersk og naiv i dine innlegg med at folk selger i panikk til langt under kjøpskurs ( du har null kontroll over kjøpskurs hos de som selger) og volumvektet snittpris, at de som selger da taper penger og 90% av daytraderene taper penger osv? Er redd du kommer til og få noen overraskelser fremover ;)
Så skal du ha meg til å være idiot med at jeg sier at å selge ikke er å selge? Se hva du skriver selv så ser vi hvem som er idioten ;)
Gjør deg selv en tjeneste, neste gang kan det være lurere å la folk tro du er en idiot enn å åpne kjeften (tastaturet i dette tilfellet) å fjerne all tvil ;)

Forstår at du vil prøve å prate opp kursen siden du nok har et ganske høyt snitt, men å dra inn grunnløse spekulasjoner ser nok folk ganske kjapt, de ser også at det ikke er noe nytt men har allikevel doblet pengene, klart folk tar gevinst da, kun tullinger gjør ikke det :)
Ser du har vridd (lyver?) litt igjen i siste innlegget ditt, jeg sier ikke at de ikke har tid til å holde på med kjøpsforhandlinger samtidig med emisjon, hvor i all verden har du det fra? Jeg snakker om fusjon. Igjen ikke drit deg ut. Sier heller ikke at de ikke har tid til det, men at de trolig har mer enn nok å gjøre enda med fusjonen.

Les dette nøye, dette kommer du til å tjene på ved senere anledninger, ta det til deg:
La heller folk tro du er en idiot enn å åpne kjeften å fjerne all tvil! ;)

Jeg følger med både Scana og Aramis, sånn i tilfelle du kommer med nye løgner ;)

Osvaldsen (som allerede har doblet pengene i Scana) ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.