Olje

FkL
21.10.2018 kl 16:30 5462

Jeg skal være forsiktig med å være bastant, men jeg er rimelig sikker på at Barry Morgan ikke er en man som sitter og finner på nyheter. At ting kan endre seg er derimot en mulighet, men han vet nok hva han snakker om.

Hvis alt dette stemmer så er nå det store spørsmålet hva som skal legges på bordet i november for at de skal bli enige og saken løse seg. Personlig så blir jeg fornøyd hvis vi beholder SOSP. Skulle vi få noe mer eller SOSP med partner så blir jeg meget fornøyd.

I likhet med andre her inne så er jeg litt avventende når det gjelder SL. Det virker som det generelt har vært liten interesse der nede og vi er helt avhengige av partnere. Uansett så bør vi også her høre noe snart.

Og så må vi ikke glemme Gambia. Jeg blir meget overrasket dersom saken blir avvist. Utfallet etter dette er selvfølgelig en helt annen sak.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.