Gull og gruve

rischioso
22.10.2018 kl 16:36 3544

nopetter,

RE - ris da må jeg igjen begynne timen med repitisjon til deg atter en gang. for det første så er det storvestre eller sæter som trader med en beholdning opptil 2 mill aksjer. dette har bla lille presisert flere ganger.

* Den skjønte jeg ikke, det er vel akkurat hva jeg skrev ovenfor - men det er ikke riktig at de til enhver tid har tradet millioner av aksjer i en go - det har vel skejdd ved kun 1 anledning at Sæter gjorde det rundt samme tidspunkt som Auplata kjøpte seg inn og vi lurte på hvorfor de ikke handlet utenfor børs.

Det jeg ville frem til er at det ikke er virker å være noen storfisker som er skyld i den siste tids nedgang - til det så er volumet alt for lite. Det virker heller å være øretrillere som deg selv som konkurerer om ører med robotene...;)
Redigert 20.01.2021 kl 22:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.