Farma

focuss
19.07.2020 kl 13:56 2544

Petrol
Jeg står for alt jeg har skrevet om PHO i all hovedsak. Markedet er stort som PHO beskriver og BLCC gir bedre resultater enn enn hvitt lys. Problemet er at teknologien brukes så alt for lite, Flexscope som skulle gi så sterk vekst da det kunne brukes polikinisk ble for kostbart for klinikkene. Likheten mellom COV og PHO var at begge hadde utviklet selskapene basert på egen inntjening. Nå har PHO også begynt å emmitere for å bruke pengene på noe jeg ikke tror på og da er det naturlig for meg å se selskapet i ett nytt lys. Når man ser på guidingen til PHO finnes det ikke en eneste bitteliten grunn til å tro på den når vi ser utviklingen siste 3/4 år.

Forskjellen på COV og PHO er at COV i ekstrem grad er eierstyrt, mens PHO i ekstrem grad er administrasjons styrt I Cov er styret fullt lastet med aksjer i PHO vil de ikke ha aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.