Handel

G.O.gammelnok
19.07.2020 kl 14:39 16278

Om de følger samme mønster i Q3, som de gjorde i Q2, så vil guidingen for Q3 komme tirsdag 18.8 mellom kl 08:00 - 08:59

Som øvrige aksjonærer er jeg helt klart spent på om de klarer å holde trenden, eller skyte over. Da holdt opp mot 2019. Sitter nok i denne de neste 3 - 5 årene da jeg ser kosteffektivisering, bedre drift, bedre intern kultur, samt post-covid trenden som så positiv at utbytte kanskje kan komme på agendaen i 2021 med utbetaling mellom 6-8.7.2021. Kanskje ser vi også at de overgår tidligere nivå på 1,691

Vekter meg ytterligere opp om denne tipper videre ned -3 til -8% kommende uke. Mye av spenningen i aksjen er jo tatt ut etter Q2, så vi vil neppe se sterk handel / vekst før i august.... tror jeg :)

Redigert 21.01.2021 kl 06:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.