Farma

24.10.2018 kl 17:18 2955

Jeg må innrømme, at jeg ikke helt har forstått hva det er som gjør Merlin til persona non grata.
Men baller har han i alle fall, som fortsetter å poste kritiske innlegg på pho-sidene.
Det er mulig han har en agenda, og konflikten med focuss er også litt slitsom for vi utenforstående. Men det er mange som har agenda, og for min egen del er jeg rimelig trygg på at jeg skal klare skille mellom gode og dårlige argumenter selv.

Merlin, jeg setter pris på at du tar opp de kritiske aspektene ved Photocure, og her synes jeg du har et poeng. Jeg søkte litt rundt på bcan.org, og det er korrekt at man skal lete godt før man finner noe om BLC der på siden.
At "artikkelen" er fra 2017 er faktisk ikke noe argument mot Merlins TS. Tvert imot, det er et argument for at Merlin har rett i at siden burde oppdateres - særlig etter refusjon kom på plass 16. februar.

Så du får støtte fra meg - også mht at det kan være lurt å holde øye med den økonomiske situasjonen til største aksjonær. Og det uansett om det ligger en agenda bak, eller ikke.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.