Finans og forsikring

citius
24.07.2020 kl 06:40 12595

Her sies det noe bra

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2020/07/23/7550038/first-fondene-forvalter-thomas-nielsen-stoler-kun-pa-matematikken

FORHOLDER SEG TIL FAKTA: – Matematikken seirer alltid til slutt, sier Thomas Nielsen i First Fondene.

– Absolutt ikke et tapt år

På spørsmål om 2020 blir oppfattet som et tapt år blant investorer og selskaper grunnet store markedsendringer, svarer forvalteren:

– Absolutt ikke. Det har vært et fabelaktig år der uforutsigbarheten coronaviruset har skapt, har vist hvem som har tatt vare på seg selv og hvem som har badet nakne. Dette gjelder både selskaper og investorer.

– Hva tenker du om markedet nå og fremover?

– Jeg prøver å ikke tenke altfor mye, men heller forholde meg nøytralt til fakta. Da blir konklusjonen at det er grunn til å være selektiv i hva du investerer i, sier Nielsen.

– Likevel kan markedet være irrasjonelt i lange perioder.

Han er samtidig rask til å påpeke at det er matematikken som vil vinne til slutt, og at det er noe en aldri må glemme.
Hva skal vi amatører gjøre/tenke da??

Da kan man prøve å regne hjem fremtidig kurs i AXA??

P/B nå er 0,44

Jeg er meget sikker på 2-sifret aksjekurs kommer rimelig raskt tilbake
Sterk juni og den trenden fortsetter nå :-)

Men Axactor MÅ levere
Redigert 24.07.2020 kl 06:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.