Industri

nemi's
25.07.2020 kl 10:04 7968

Nei, jeg har aldri linket til artikler som viser lengre levetid med lav kvalitet Si. Derimot har jeg linket til artikkel nedenfor, som en av flere derfra som forklarer at billig Si anvendes til Si-anodene. For øvrig er det kjempeflott hvis Leyden-Jar lager enda bedre batterier, og gjerne med høykvalitets polysil. Da får de rimeligvis fra Wacker i Tyskland. For som det er fullt fokus på i Europa - billig, kortreist, grønn og bærekraftig transport og produksjon kreves. Og med enda bedre superbatterier kommer Si-anodene enda raskere til å overta EV-batteri markedet fullstendig.

Vis meg gjerne det du kaller den useriøse artikkelen. Blir vrient, tipper jeg.

Og for ordens skyld. TT sa at REC ikke har noenting med noe som helst i Europa gjøre. Han er eneste europeer i REC. Men det vet du vel.

Og flott at du viser at du skjønner deg på batterier også, i one-linerne dine. Siden jeg ikke gjør det.

We also have to make sure our source is readily available and inexpensive, otherwise it would have zero future in the automotive industry. We’re able to use silicon sources that are much cheaper, and much more eco-friendly, meaning a lower CO2 footprint than other companies. And that is key for the automotive industry.

https://www.enevate.com/category/recent/
Redigert 25.07.2020 kl 10:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.