Finans og forsikring

upsidedown
26.07.2020 kl 13:16 2449

Ja, jeg er i Spania. SS har jeg aldri sett eller møtt. Du er så gammel i AXA at du burde vite at Skipssjefen og undertegnede hadde mange harde meningsutvekslinger da AXA stod i 2,40 og SS hausset som en gal og angrep alle med motsatt mening. Da var JF Skipssjefens bestekompis, fikk nesten inntrykk at de hadde daglige lunchmøter, der de la store planer for AXA.

Jeg husker ikke når SS snudde 180 grader for AXA var i flere år ganske uinteressant for meg. Vi krysset hverandre i Borr Drilling noe senere. Da hadde jeg solgt meg ut på 36 og SS hadde kjøpt på 32. Vi utvekslet noen synspunkter der jeg sa at han burde trø varsomt for hele opplegget til Trym luktet så det holdt. SS brukte kvelden til å sette seg litt bedre inn i Borr, og dagen etter hadde han solgt. Hans penger skulle ikke forsvinne i Tryms luftslott. Fikk litt respekt for SS da og innså at bak det brautende ytre var det en hjerne.

Det er en skummels øvelse dere bedriver i AXA når dere flokker sammen og tror alle som som har innvendinger er venner og opererer under ulike nick.
Men jeg forstår frustrasjonen over SS. Han er uredelig så det holder på AXA-trådene, men selvbildet er så oppblåst at han vil aldri bruke alternative nick. Han var ei kort stund inne under et annet nick da han var utestengt fra forumet, og det gikk bare timer før alle var klar over at det var SS. Det nikket har jeg ikke sett siden SS hadde gjort botsøvelse og fikk slippe til igjen.

Vil følge med på AXA og da de leverte et Q2 bedre enn jeg forventet ut fra CEOs dommedagsvarsler i Q1 syntes jeg det var rett og rimelig å påpeke nettopp det.
Og jeg undrer meg fortsatt over at det sitter mange sentrale figurer som ikke kjøper AXA nå. Så enkelt er det. Forøvrig hadde jeg tidlig på 20-tallet kaso som nick, men da jeg kom tilbake til HO i 2015 fikk jeg ikke logget på det nicket.

God helg!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.