Industri

Analytica
27.07.2020 kl 11:19 4530

Jeg opplever at vi er i to mellomfaser nå. Den ene er fellesferie i AS Norge. Folk må og skal ha ferie, og kanskje spesielt i selskaper som har tatt mål av seg å være en ledende aktør innenfor segmentet sitt og skal mangedoble omsetningen på kort tid. Den andre er at det planlegges (og kanskje pågår for alt jeg vet?) en intens selskapsgjennomgang (due dilligence) som må gjennomføres før endelige avtaler og vedtak kan sluttes. Fusjonen er kommunisert skal være sluttføt i ila Q3, og jeg tror ikke at vi kan forvente oss nyheter om oppkjøp før etter at fusjonen er gjennomført. Når derimot fusjonen er gjennomført og "ordning og redan" er etablert, skal det bli moro og være aksjonær i dette selskapet. Det er selvsagt å se denne irriterende fallende kurstrenden, men la oss prøve ikke påvirkes av dette "øres-støyet". Vi skal på et helt annet nivå, når først maskineriet får kommet igang.. Folkens, nyt de siste ukene av årets sommerferie. Legg aksjen i skuffen noen måneder. Ny styreleder overtar etter GF 3 august. La mannen få litt tid på seg, så tenker jeg at vi etterhvert kommer til å lese mange hyggelige kommentarer på dette forumet. God sommer!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.