Finans og forsikring

upsidedown
27.07.2020 kl 11:46 1074

Kaffe er godt!
Når jeg vurderer selskaper der jeg har mistanke om mye short tar jeg full kopi av dagens handleliste fra OB. Kopierer den inn i regneark, så kjører jeg fallende på antall. På sekunder ser man antall småsalg og får et bedre vurderingsgrunnlag. Billig og bra. Skal man dagtrade er en handelsplattform med ordredybde 20 minimum. 5 er risikosport.

Tror AXA balanserer dagen bra. Drøyt 440000 omsatt. En større post for salg på 7,15, men kjøpssiden følger på. På 7,09 dukket klassisk shortposisjoner opp. Det ligger også en brukbar pott på 6,98. Skal følge med om den forsvinner hvis kursen trades ned i det nivået. Da er det et tegn på at noen jobber med å selge seg ut på en litt høyere pris. Aldri et godt tegn.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.