Finans og forsikring

upsidedown
27.07.2020 kl 20:46 1849

Der er noen flere. Archer er det verste jeg har sett på nært hold. Hvis største eier melder en TRS løpende i 6 måneder og pris ved tilbakelevering. Da oppstår en psykologisk sperre i nærheten av beløpet. Så kan man si at JF ikke kan lastes for at folk ikke skjønner hva TRS er. Men det står et tall der, og folk flest vil oppfatte at det er omlag der største eier mener verdien er. Aksjeverdier er mye godt bygd rundt psykologi. Selv de beste tall kan bli drept om det psykologiske spiller mot. Forøvrig ble TRS fornyet flere ganger.

Når jeg spilte inn AXA så mener jeg at det er positivt at han ikke har gjort det her. Det betyr tross alt at selskapet største eier er aktiv med. Hvis du tolker det også med negativt fortegn sliter jeg.

Trading rundt utbytter hvis du ikke er en megastor eier, er ikke mitt påfunn. Det har jeg faktisk lært her på HO av en som har solid erfaring i trading. Han la også frem regneeksempler av konkrete caser som bevis. Det er en stund siden nå, men teorien er god og lønnsom.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.