Industri

G.O.gammelnok
29.07.2020 kl 14:50 29813

Antar at Nordalinho tenker på nyheten om IPO Nasdaq. Det er vel ikke snakk om mer enn noen måneder før de har annonsert dette offentlig (les ansettelsen av CFO med spesiell styrke innen IPO`er). Dette vil nok drive aksjen opp en del frem mot notering, for ikke å snakke om i sammenheng med selve noteringen. Som BYND er dette en positiv ESG-case med kanskje ett enda sunnere case enn BYND da Kalera jo ikke må basere seg på veganer- / vegetarianer-trenden for å vinne marked.

Arctic kommer med revidert kursmål etter hvert, men har jo indikert en mulig aksjekurs (med forbehold om full implementering av alle investeringer frem mot 2024) på over 500,-
For min del er jeg mer enn fornøyd med utviklingen så langt, og nøyer meg lett med 30 - 50 % opp i 2021.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.