Finans og forsikring

Kariusbaktus
03.08.2020 kl 16:51 2435

Helt utrolig hvordan disse motbydelige Shortene saboterer aksjekursen, slutt usle 6.70 kr og småsparere går som vanlig fem på.
Pga av dette hersens viruset har shorter pakket klart å få kursen ned med over 64%. Er ikke Er ikke mange selskaper notert på Oslo børs rast så til grader så mye som inkasso.

Trodde i det minste at når det kom nytt innside kjøp 23.7 på 7.26 kr kom disse shortermafian å brennkvikt å dekke seg inn.
Min mistanke disse 4000 stk som presser er sannsynligvis Volan capital ,de satte sin short på litt over 6 kr så de har tapt stort på sitt bet som gleder meg stort.

Så har vi bank of Amerika kan også være de som manipulerer aksjekursen ,de må være fornøyd når de nesten ha 100% avkastning på ditt bet til nå.

En annen teori kan være at det blir kjøpt aksjer i det stille til Geveran mangler kun 2.5 mill negativ kontroll.
Han mangler kun 200k utlånt.

Har aldri mitt opplevet så mye faenskap i en aksje, denne aksje har desidert 1plass.
Redigert 21.01.2021 kl 00:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.