IKT og Tech

Myrabakk
06.08.2020 kl 17:02 2283

Det er masse jeg lurer på til Q&A, men jeg kommer ikke på så mye akkurat nå... Det er fullt mulig å være uenige, og jeg tenker at det er smart å gå gjennom spørsmål før de sendes inn til poLight. Det er lov å argumentere mot det som jeg tenker her. Post gjerne spørsmål, og hiv dere på diskusjonen. Vi kan få mye info fra slike Q&A-runder.

Hvilke markeder har poLight registrert vesentlig progresjon i siden lansering av smartklokkene? (Wearables, telefon, overvåkning, automotive, industri, medisin?)

Kan vi få en oppdatering på hvordan det ligger an med skattesaken?

Hvilke markedsområder prioriterer poLight å jobbe med i Q3 og Q4?

Vi ser en stadig raskere utvikling inn mot smartbriller. Vil utviklingen kunne gå så fort at poLight ikke rekker å tilpasse og utvikle Tlens til å bli med?

Har poLight registrert en økende interesse for bruk av Tlens til TOF-teknologi?

Er det noen utfordringer som dere ser for dere må overvinnes før vi kan se en eventuell designwin i smarttelefon?

Hvordan følger dere opp Microsofts interesse for Tlens? Vil denne interessen kunne føre til at Microsoft vil ha kontroll på hvilke andre OEMs som kan handle teknologi fra poLight?

Har nye OEMs vist interesse for Tlens etter Q1?

På Q1 ble det gitt konkrete eksempler på prosjekter i utvikling, som hovedkamera og selfiekamera under skjermen. Hvordan er fremgangen i disse prosjektene?
Redigert 21.01.2021 kl 07:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.