Offshore

danm
29.10.2018 kl 08:47 11349

Så kører baisserne igen frem med emisionsspøgelset. Hvis man ønskede en emission havde man sikkert gjort det, da kursen var stigende. Det handler udelukkende om, at have luft i økonomien, til at kunne udnytte de muligheder, der helt sikkert kommer i 2019 og frem. Det er utroligt, hvis nogen hopper på den tanke, at man vil lave en emission på det niveau kursen ligger på nu. Jeg tror, man hos SOFF er noget overraskede over, at ønsket om en låneomlægning er blevet modtaget så negativt. Jeg tror faktisk, man hos SOFF ser det som en styrke, at man tager hånd om problemet netop nu, hvor markedet står foran en optur. Jeg vil igen gøre opmærksom på, at der er en meget lav omsætning i aktien, hvilket tyder på, at de større investorer bare trækker på skuldrene af den seneste tids kursfald.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.