IKT og Tech

Myrabakk
09.08.2020 kl 15:02 3632

Sorry, men dagen etter den meldingen kom det en ny... Det kom da melding om at meldte smarttelefon i EVT-fase var kansellert. (Ikke pga Tlens, men noe annet)
Dette var i 2019, og poLight fikk et slag for baugen. I dag er selskapet mye bedre rustet til å tåle en storm, nå som de faktisk er kommersialisert.

Slik var meldingen:
poLight ASA - Update on smartphone project
Horten, 25 October 2019 - poLight ASA (OSE: PLT) has today been notified that a
smartphone project planning to use TLens® has been cancelled. The cancellation
of the project is due to external factors.

The smartphone project had progressed to Engineering Verification (EVT) phase
and was highlighted in the earnings report for the third quarter of 2019.

Dette betyr nok at det må startes på nytt med EVT-fase/designmelding og den endelige lanseringsmeldingenetter dette. Også vesentlige ordre til et slikt prosjekt i nytt segment må meldes.

Egentlig er jeg litt glad for at det ikke ble lansert noen telefon da, siden jeg kjøpte mine første aksjer så sent som januar 2020... Hadde nok blitt dyrere dersom innpass i telefon allerede var i orden da😉. Nå er jeg inne FØR melding om smarttelefon. Det er nok mye billigere😆
Redigert 20.01.2021 kl 22:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.