Transport, bil og fly

mber
10.08.2020 kl 11:11 1621

Jeg tror trådstarter snart får rett i at oppkjøpet kommer snart. Jeg tror mange trodde det kom rett rundt hjørnet, men det er nok i kommingen snart da kursen holder seg stabil og lite volum. Så en artikkel fra FA hvor Sævik da sa at han måtte ha et pust i bakken hver gang han brukte 1 mrd (sist da han kjøpe Mohn ut av Fjord1) - Så tipper jeg han har fått pusten tilbake igjen snart.

Det jeg virkelig tror som taler for at oppkjøpet kommer er jo av den enkle grunn av at Sævik og Ridge partners nå har 88% av aksjene og har en tanke med å merge dette med hvila kustruten. Finansiering er på plass, Obligasjonen er endret og bare bud venter på resterende aksjer 12%. 47,5kr aksjen står det i børsmeld blir tilbudet, over 10% avkastning over dagens kurs.
Meg bekjent så kan ikke Fjord1 være på Oslo Børs heller da de nå ikke møter kravene om likviditet og er blitt et zombie selskap.

Hva tenker dere andre?
Redigert 20.01.2021 kl 23:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.