IKT og Tech

perspektiv
11.08.2020 kl 21:37 3534

Leste forresten en kommentar på shareville om at en følte det var litt vel halleluja-stemning i dette innlegget.

Som Kraamz nevnte over meg, stiller meg 100% bak det at spørsmål og mindre optimistiske synspunkt er godt tatt imot, det ser jeg bare som sunt. Etter litt erfaring har jeg lært meg å sette pris på begge deler, skepsis bidrar bare positivt og lønner seg stort sett å ta til seg alle meninger, så fremst de er saklige og hausse-frie. Syns diskusjonen i polight har skilt seg ut, saklig og voksen diskusjon. Det bidrar som oftest bare til gode spørsmål som blotter aksjen enda mer. Uten tvil en stor fordel for alle.

Anbefaler de som er nye på forumet eller innlegget her om å lese seg litt lenger tilbake på innlegget så vil dere bedre forstå optimismen blant oss. Dyktig gransking av saken med vesentlige kilder som faktisk viser til god sannsynlighet for gjennombrudd her, det har hjulpet meg mye ved å bli sikrere i saken og se hvor stort potensiale kan være, skal ikke veldig mye til for å få denne til å fly om riktig nyhet ligger ved. Jeg har vært så heldig å vært med fra 16 kroner, fulgte med fra 7 og ble temmelig tatt på senga da aksjen føyk opp fra 16 til 28 bare dager etter jeg investerte. Var da jeg bestemte meg for å lese meg godt opp for så å se mer av potensialet og fulgt fremgangen tett siden, polight er for meg en av børsens sikreste vinnere. Er ikke et sted jeg er redd for å la pengene mine ligge, men langsiktig. Risikoen er selvfølgelig svært tilstedeværende blant tech-aksjer, men potensialet gjør det definitivt verdt det for meg. Men skjønner at slike utsagn som dette får nykommere til å tippe, det blir veldig grunnløst og euforisk om man ikke har satt seg skikkelig inn i aksjen og ikke minst dette innlegget, som kan gi en bedre pekepinn på hva vi muligens kan ha i vente. Tror ikke dette skjer over natta, men jeg mener polight kan bli en flott investering for de med god tid. Viktig å huske på at aksjer er selskap og selskap må bygge seg opp over tid - polight bygger seg nå et nettverk og jungeltelegrafen har nok mye å si for dem fremover, de er allerede godt i gang med å bygge det nettverket når du ser på hvilke nøkkelpersoner de har inkludert i ''porteføljen''. Hvorfor skulle alle disse velge polight over f eks tidligere arbeidsgiver nokia? Lille polight i horten? Ser ut til å være en god kjerne og det er en av mange ting dette innlegget går mer i dybden på, spesifikt på patentsøknader, ansatte høyt oppe med tidligere tilknytting til mobilselskap o.l, graving av mulige smartphones/smartwatches som muligens inneholder tLens og masse mer i detalj finner man i dette innlegget. Særdeles interressant for de som ikke har bladd seg gjennom og er litt på skepsis siden.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.