IKT og Tech

Myrabakk
12.08.2020 kl 15:26 3122

Dette var et meget godt innlegg, perspektiv! Det er viktig å sette seg godt inn i et selskap før man investerer i det. PLT-tråden er en kilde til å bli kjent med hva som er poLights teknologi, hvilke markeder det er fremgang i, og hvilke selskaper som arbeider med produkter som vurderer å ta i bruk teknologien.

Jeg er meget godt fornøyd med klimaet i tråden, det er mange som deltar konstruktivt, og de som er kritiske til det som presenteres gir et nyansert bilde av markedsmulighetene. Noen kritiske spørsmål kan bli motsagt eller avkreftet dersom det foreligger informasjon som tilsier at det er galt, og det bidrar til at informasjonen ikke blir preget av fake news. De patenter som presenteres her blir gjerne undersøkt og kommentert av flere av leserne, og så får hver enkelt tenke over hvilken sannsynlighet det er for at Tlens velges i det aktuelle patentet.

Det ble lagt frem et meget kritisk innlegg til poLight på Shareville i går, med en rekke faktafeil og bevisst manipulasjon for å trekke kursen ned. Om det kommer av ondsinnet misunnelse eller om det er et bevisst forsøk på å få usikre investorer til å selge er ikke godt å si, men det ligner et forsøk på å snakke ned kursen for å komme billigere inn selv. Selv mener jeg vi ser så mange positive utviklingstrekk ved selskapet at det ikke kan være tvil om at noe stort kommer til å skje. Når avdelingslederen for kamerautvikling i poLights Tampereavdeling går ut i et offentlig intervju og forteller at selskapet ser for seg millioner av solgte linser i smarttelefoner, så er dette å anse som en særdeles positiv guiding fra en innsider.

Selv fikk jeg fylt på litt i dag, da jeg fikk kjøpt meg noen aksjer til 75 kroner, og er kjempefornøyd med det. Dette vil jeg anta er takket være de som bevisst driver med kursmanipulering.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.