Farma

13.08.2020 kl 14:03 774

Utepils - det er helt fair, og dagens kursutvikling tyder nok på at det var flere (av de som er kortsiktig) som hadde forventet bedre tall for Q2. Jeg er av en helt annen oppfatning - og har ikke investert i COV pga Q2 - og desto flere ganger jeg leser rapporten, blir jeg overbevist om at COV faktisk kun er i startgropa og ligger langt fremme i den teknologiske utviklingen og har veldig gode muligheter til å mangedoble omsetningen/bunnlinjen... Det er godt å få bekreftet, som allerede nevnt, at de allerede har landet flere avtaler (DP) og er i gang med å se hen til andre kreftformer (DP). Jeg gratulerer derimot alle dem som har vært med på ferden og velger å ta gevinst i dag - det et aldri dumt (å ta gevinst).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.