Shipping

fastinvest
19.08.2020 kl 22:37 10810

:) takker for hyggelige ord.
Hafnia og OET er mine hoved valg innen shipping. Har kjøpt en større post i Hafnia og tror dette selskapet skal opp til 45kr innen utgangen av 2023 som tilsvarer over 200% inkl utbytter om man kjøper på 16kr.
Jeg vil legge til at laveste kursmål er 11kr og dette kan faktisk hende om markedet surner + børsen faller.
Om verden blir mer og mer normalt vil Hafnia gjøre gode penger. Husk de lagrer vel enda fly brensel/frakter og som i olje er det få skip under opplag. Faktisk rekord lite, så før utgangen av 2023 tror jeg på kurs opp mot 45kr. Har du ikke aksjer ville jeg kanskje venta til etter utbytte og håpet på ett fall ned under 14kr.
Men det finnes også muligheter at aksjen ikke faller under 15kr så du får lese deg opp og ta ett valg. Er ingen trading aksje som akso er fortiden men er du long og har litt penger kan Hafnia være ett godt valg
Redigert 21.01.2021 kl 08:21

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.