Olje

Skattejeger
23.01.2018 kl 19:56 7448

Jeg tror det er duket for videre oppgang ja. Synes det er etablert et ok støttepunkt på disse nivåer. Ble spekulert i om Storebrand fortsetter å selge, men jeg tror de er ferdige med nedsalget. Dersom de ikke er ferdige og fortsetter salg uten melding vil jeg være veldig kritisk til måten de har gjort det på (ettersom ingen ting er meldt, og de ligger under 5% grensen). Er veldig vanskelig å mistolke verdipapirloven på nedsalg av andeler. Er nok Nordnet Livsforsikring, Forte Norge og Ballista som har stått for salget hvis jeg skal tippe(ref oppdatert topp 20), og med det volumet vi hadde i dag er de nok snart ferdige, eventuelt helt ferdig. Så er det jo også noen på topp 20 som har økt og sikkert kommer til å øke mer.

Alt dette pluss alle triggerne fremover og de nyeste kursmålene gjør PEN meget potent i mine øyne.
Redigert 23.01.2018 kl 19:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.