Offshore

Fra Sidelinjen
31.10.2018 kl 13:29 1932

Vi får se hvor lenge de som har inngang på 14 kroner er i pluss da, tipper det ikke blir så lenge til samtlige aksjonærer er i minus.

Selvfølgelig har SB1M tro på MSEIS, de kommer til å tjene grovt på å hente inn 1.2 MRD til kassen sammen med DNB, og har bare nødt til å selge inn dette så godt de kan. De har ikke råd til å ikke klare cut'n her, og med det så kommer det positive outlook på selskapet de skal emittere for. Det er forøvrig samme meglerhus som kuttet kursmålet fra 30 til 20 NOK for noen måneder siden.... Ikke rart jeg sluttet i denne bransjen og startet min egen forvaltning på heltid.

Ute av BORR på 39.20 for noen uker siden, skal ikke inn i en eneste oljeserviceaksje på lenge. Toget er gått nå og har begynt å reversere hva angår momentum, men skal vurdere PGS under 20, BORR under 28 og SUBC rundt 90. Kanskje tar jeg et lodd i emisjonen i EMGS hvis den settes på 1 NOK eller deromkring, får se når den tid kommer.
Redigert 31.10.2018 kl 13:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.