Offshore

Fra Sidelinjen
31.10.2018 kl 14:04 1766

Det er helt riktig, bekymrer meg ikke i det minste, men får litt gåsehud av hvor stort ego noen påberoper seg, til tross for at de aldri klarer å få til noe riktig. All energien rettes mot alle andre fremfor å ta en liten titt innover for å se om man faktisk tar feil fra tid til annen. Det hjelper liksom ikke å ha fasiten foran seg en gang, det er fortsatt de andre som misforstår eller har skjulte agendaer.

Vel, kurs på 20 kroner i dag ser like fjernt ut i dag som jeg hevdet det var i går, og emisjon på 21 kroner ser enda fjernere ut enn det noen trodde i går. Jeg tar gjerne masse skit for å mene og formidle dette, og kan jeg klare å redde noen stakkars aksjonærer ut av det uten for store tap er mission completed.
Sist omsatt på 17 kroner, det gir 18 % opp til 20 kroner som garantert skulle komme i dag. Jeg begynner å lure på om Odi, Vikusen, trigger1, Jæims Bånn og Matsern er en og samme person som har gått helt i vranglås, og har lommene fullt av belånte MSEIS-aksjer.
Redigert 31.10.2018 kl 14:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.