Offshore

Fra Sidelinjen
31.10.2018 kl 14:32 1693

Rimelig sikker på at jeg ikke har raket ned på noen som helst, annet enn at jeg synes det er skummelt at personer som deg kan få slikt spillerom som du har fått på forumet. Det å påføre seg selv tap er en ting, å dra andre som trenger veiledning ukritisk inn i det er en annen.

Status ble over dobling i PGS, 50 % i AKSO, 30 % i BDRILL. I ettertid av dette har de stupt, det var også grunnen til at jeg valgte å ta de ut, det hadde gått for mye på for kort tid.

NANO er greit i pluss, TRVX er p.t ganske så ræva, men det er kun mine penger. Jeg åpner ikke 10 nye tråder hver dag hvor jeg roper ut at alle andre skal kjøpe de, det får de evt finne ut av selv. Det er der vi og de andre på kontoret er rystet over din aktivitet, det virker som du føler null ansvar for andre. EMGS var penger på gata på 2.90 og kunne kun doble seg derfra! Vel, hva er status?

Jeg påstod samtidig at den skulle ned, og at det kommer en emisjon til, trolig rundt 1 krone +/-.

NB!! For de som da tenker at de har lyst til å prøve seg på NANO og TRVX, så vær klar over at det er farmasi med høyst usikker fremtid og beheftet med stor risk. NANO skal presentere 3 stk datapunkter i morgen, det kan kjøre aksjen både opp og ned 20 % på en dag. TRVX er litt i limboland, men har levert greie sjekkpunkter i det siste. Kan fint falle 20 % til, men kan også tredoble seg ved riktige grep og data fra studier. Jeg anbefaler ingen å gå inn i noen av disse med mindre de tåler å tape 50 % eller mer av det de går inn med. Oppsiden er 9 - 10 gangen DERSOM de lykkes, oddsene for det er derimot befengt med tilsvarende usikkerhet.
Redigert 31.10.2018 kl 14:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.