Farma

Londonmannen
01.11.2018 kl 14:03 1848

bravi
Joda, jeg har også svidd fingrene mine ved å sitte over kvartalspresentasjoner. Dog ikke i PHO, så langt. Og jeg er såpass sterkt overbevist om at det har skjedde et fullstendig skifte i PHO at jeg heller ikke ifm Q3 vil komme til å svi fingrene mine. Ikke minst pga tilbakefallet vi har sett gjennom september og oktober.

Ut fra potensialet PHO har, det som nå tydeligvis skjer i USA, så synes jeg slett ikke at PHO prises dyrt. PHO har et godkjent produkt i markedet og med akselererende vekst i salget, trolig såpass at Q3 i beste fall tipper i pluss.

Se på andre farmasiselskap hva de er priset til, og det til og med uten at de har FDA godkjente produkter. I sammenligning med disse mener jeg PHO er edruelig priset. Og i den grad PHO overrasket på den positive siden på Q3 da vil vi høyst sannsynlig få en ikke ubetydelig reprising av hele selskapet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.