Olje og energi

Swing
27.08.2020 kl 13:02 1348

Det kan du ha helt rett i. Nå ble det litt vingling her, men jeg klarte ikke å holde fingrene fra fatet og kjøpte tilbake litt AkerBP, for samme sum som jeg nylig mottok i utbytter fra Aker og AkerBP minus skatt. Tror jeg holder meg til opprinnelig plan om å kjøpe AkerBP for utbytter i Aker og AkerBP, men jeg har altså redusert beholdningen i AkerBP betraktelig grunnet nevnte frykt. Jeg aner rett og slett ikke hvor oljeprisen er på vei i fremtiden. Uansett vil oppgang i AkerBP og økte utbytter her komme meg til gode i Aker. AkerBP er et fantastisk selskap, jeg er mer usikker på om aksjen er like fantastisk sett opp mot dagens prising. Mye er priset inn i aksjen allerede, men kraftige hopp i oljeprisen vil jo påvirke aksjen positivt.
Redigert 27.08.2020 kl 13:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.