Shipping

Muggost
28.08.2020 kl 16:41 3042

Da er forklaringen vak gårsdagens nedgang klar: Voleon har shortet 150.000 nye aksjer mellom 26 og 27. august. Lurer på om de har prøvd å dekke inn litt av det i dag igjen, det bør forklare den store omsetninga i dag.

Nå er ikke jeg noen proff på teknisk analyse, men jeg foreslo i et tidligere innlegg at man ikke burde kjøpe på kurs over 23, noe som viste seg å stemme.

Jeg tror nå at vi skal ligge å «skvulpe» mellom 20.5 og 23 til Voleon har bestemt seg for ny retning. De gutta/kvinnsa der er så kapitalsterke at vi vanlige tradere ikke har nubbsjans.

Holder ratene seg utover høsten vil de etterhvert redusere sin short posisjon, og bringe aksjen gradvis oppover. Men obs obs, de er nok klare til å sette ny short posisjon så fort vi kommer opp i 26-27 området.

Faller ratene er vi føkked uansett :)

Tror jeg må ut av denne aksjen. Så massiv shorting er bare slitsomt å være med på.
Redigert 21.01.2021 kl 04:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.