Farma

Hammers
31.08.2020 kl 21:50 3359

I dag skjedde det smådramatiske ting i SOFTOX!
Bunnlinja ble brutt med SOLID margin - og kursen stanset på 50! Et fall på 5,7%!
https://www.tradingview.com/x/D6JVjEEc/ Trykk på chartet etter åpning - og det forstørres.

Her er det flere formasjoner i bildet;
- Den STØRSTE (fra toppen) indikerer et mulig fall PÅ SIKT til ca 24!!!
- Den mindre utveksten på høyre side (mellom 63 og 52) indikerer et fall til rundt 43!

- Ved evt positiv rekyl er det KRAFTIG motstand ved 52! Der møtes en horisontal + en fallende motstandslinje hverandre!
- Et hinder som LETT kan bli FOR TØFT for en aksje under press å overmanne?

Hilsen Hammers........som ser at jeg begynte å ane "blod" allerede i juni - og kurs over kr 74!
UT fra DEN formasjonen varslet jeg 47,50 på sikt (ved brudd). Selvsagt med en rekke etterfølgende HÅNLIGE kommentarer.

Nå når kursen er på 50 kan man vel si at jeg har begynt å bevege meg inn i "svarten" på skyteskiva!
Det er bare det at fra juni har det oppstått NYE signaler - og det er dem jeg refererer til med to 2 nyeste kursmålene!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.