Farma

Hammers
31.08.2020 kl 22:10 3319

Nei, jeg sitter ikke i en mørk kjeller, men på et mørkt loftsrom i den ene fløyen av det store huset mitt!
Jeg har et lite stearinlys som illuminerer omgivelsene for meg! Skipssjefen har da selvsagt ikke noe med meg å gjøre.
MEN, godt mulig at jeg har bidratt med å få ham fjernet fra forumet - før han senere har oppstått under et annet nick her inne!

"Du lyser opp som en person med store personlighetsforstyrrelser og psykopatiske trekk".
Kan du ikke konkretisere litt her......! Du skjønner; jeg skjønner ikke helt hvordan du kan trekke slike konklusjoner!

Å være KUNNSKAPSRIK innen et fagfelt har da ikke noe med personlighetsforstyrrelser eller psykopati å gjøre!
Slike ord er vel helst en fattigmannstrøst for ditt eget velbehag.......kan jeg tenke meg!

Hilsen Hammers..........KR 24 foran de fleste andre i Softox!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.