Farma

Hammers
31.08.2020 kl 22:32 3393

Jeg har NULL interesse av SOFTOX - og for min del er det uinteressant å kjøpe aksjer i et selskap som i prinsippet har NULL omsetning!
Jeg har imidlertid STERK interesse for TA - og tolkning av chartet! For min del er det givende å publisere det jeg selv oppfatter.
Så får helle den enkelte gjøre hva de vil med egne midler ut fra hva jeg forteller dem!

HUSK; MIN advarsel kom da 73,50 ble brutt! Alle som stolte på meg kunne da ta gevinsten eller redusere tapet!
I stedet sitter enkelte her i dag på 50 - og de aner ikke hva de skal gjøre med "gullaksjene" sine!

Hilsen Hammers........som bare vil minne om at at jeg har hatt ca 100% rett under hele ferden!
Dette til tross for MANGE hånlige innlegg fra diverse usaklige skribenter! Bare å lese tilbake på hvem som har sagt hva!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.