Olje og energi

bergsmofs
IOX 01.09.2020 kl 09:39 30314

Da har vi fått Q 2 presentert. Aksjen har fått en dupp ned i forbindelse med presentasjon, først fra prospectus som var pliktig å utarbeide jfr. Bonds å lettelser i forpliktelser m.m
Utsiktene videre melder selskapet at de holder på å utarbeide en strategisk plan for videre utvikling. Her vil de si noe om videre boring,både Colombia å Argentina samt hvilke optimaliseringer som foretas på sine felt. Vi vet at frist til å bore en brønn til på Altair, er April 2021. Så skal det bores 9 brønner til på LLA 47 i Colombia, med frist februar 2022. NB! Selskapet har sagt at det er ledig riggkapasitet nå fremover ! (Supplert fre Ransens innlegg under)
Tilsammen 10 brønner skal og må bores i en tidsramme fra nå på 1 1/2 år.
NB! I Argentina er Clix 1001 boret, med tre interessante intervaller for potensielle funn. Brønnen er lukket før denne skal evalueres å ferdistilles. En av disse intervallene er omtalt å kanskje være større en først antatt, jfr. Deres tolking/funn fra seismikken av brønnen.

Så dette er de utsikter vi kan vente oss fremover. Tilsammen 10 brønner. Jeg formoder, jeg presiserer formoder, at de må fordele boreaktiviteter i de to tørre perioder vi har nå i høst/vinter å neste høst/vinter, for å komme i mål. Det gjenstår å se. Jeg tenker at vi går en spennende tid i møte nå fremover. Det er, dersom disse meldte aktiviteter utføres å at de får gode treff på boring, at aksjen vil nå et annet nivå enn å være en oljeknøtt 🦟🐝🐝

Redigert 01.09.2020 kl 10:08

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.