Gull og gruve

BellyVelly
03.09.2020 kl 13:41 4480

parqiet skrev Kjøp YAMAN GOLD
Ser ut som et solid selskap uten at jeg har hatt tid til å studere det nærmere ennå. Er litt usikker på potensialet fremover kursmessig da det er mange aksjer i selskapet, men har jeg forstått det riktig så betaler de utbytte. Det er absolutt et pluss. Men som sagt har jeg ikke gått i dybden her, så jeg uttaler meg på tynt grunnlag.

Andre selskap jeg kan anbefale å kikke nærmere på er Calibre Mining Corp og Kinross Gold Corp. Har vært inne i begge selskaper, men er for tiden ute.

Med fallende gull og sølvkurs idag (så langt), kan det være en god mulighet til å gjøre en brukbar inngang i ettermiddag. Med en forventet inflasjon i sikte, så tror jeg ikke at dette fallet er innledningen til en ny trend. Det vil alltid gå i bølger. Følg med, det kan svinge fort.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.