Shipping

fastinvest
03.09.2020 kl 20:35 2254

Orkan sesongen er i gang og setter sitt spor i ratene. Kursen bryr jeg meg ikke så veldig om, jeg har kursmål 45kr før høsten 2023 og slår den inn gjør man gode penger. Ratene vil komme opp igjen men vi må nok vente til slutten av året, altså nov/des. Forventer utbytte for Q3 også og kursen vil da være oppe rundt 16kr.
Kun en megler har kursmål under dagens nivå, virker som JH hater alt av båter, lider trolig av vannskrekk.
Resten av husene har kursmål langt over dagens, siste her om dagen var vel på 27kr eller noe i den stilen?
Tank er nå på vei mot en veldig dårlig periode som forventa. Så enten kjøper man i den dårlige perioden eller så venter man til ratene har kommet opp og da betaler mer. Jeg sitter long, stresser ikke og snitter ned om aksjen faller til 13-14kr. Uansett er kursen 45kr i 2023
Redigert 21.01.2021 kl 04:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.