Offshore

kontra
02.11.2018 kl 21:40 3947

Selvfølgelig kan ikke kreditorene slå Solstad konkurs; først må det finnes et grunnlag. Solstad har sendt melding om samtaler med sine "samarbeidsparter" med grunnlag i en mulig likviditetsituasjon etter vinteren 2019. Registrerer at enkelte ynder å tegne skrekkscenarioer med bakgrunn i denne, det får så være. Bokførte verdier i Soff er mange ganger høyere enn det markedet vil ha det til. Jeg tror ikke hverken ledelsen eller hovedeierne lar seg "pelle på nesen" av geskjeftige representanter for kreditorer, om diskusjonen om konvertering av gjeld til aksjer skulle bli et tema. Om det hele hypotetisk skulle ende opp med emisjon, så er lovverket entydig. Vi får alle samme mulighet, og har vi ikke muligheten, kan vi selge tegningsrettene. Spørsmålet dreier seg utelukkende om en tror på selskapet over tid. Personlig har jeg gjort opp mitt bestikk forlengs. I mellomtiden får en regne rater og telle skip i opplag.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.