Olje

tommbakk
02.11.2018 kl 22:02 3755

Jeg er veldig optimistisk hva angår NELs fremtid (og således aksjekurs). Det er derfor jeg sitter nesten all-inn.

Men når jeg ser enkelte ville påstander på debattforum, så hjelper det ikke om det er POSITIVE påstander. Irritasjonen overskygger det.

Bestinvest: hvorfor skal kursen hoppe til kr 10 på mandag? Hva i heiteste, huleste helv*** tilsier det??

Enkelte baisser-duster mener at de som tror på NEL er en sekt.

Dessverre gir slike tulleinnlegg bare vann på mølla for baisserne.

Jeg tror NEL kommer til å stå i godt over kr 10...om noen ÅR. Innen 2025, forutsatt at f.eks Nikola sin business ender opp realisert og en stor suksess, samt at andre prosjekter også materialiserer seg med inntekter, så tror jeg NEL fort har passert kr 50.

Men en kurs foretar ikke et byks fra kr 4.20 til 10 bare over en helg, når selskapet nettopp har presentert røde Q3-tall.

Hallo!?

Det er lov å ha litt bakkekontakt! Geez.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.