Farma

Londonmannen
03.11.2018 kl 19:21 5879

Q3 ligger bak oss, og tallene er allerede historie.
Det viktigste er således ikke bunnlinjen i regnskapet, men hvordan veksten i antall scope og brukerfrekvensen utvikler seg. Dersom den er akselrerende så er fundamentet for inntjeningen til PHO akselererende. Og det blir de viktigste indikatoren å se på kommende torsdag.
Ut fra hva styreformann har uttalt, bla i juni, så ble CEO skiftet ut pga at selskapet endret seg fra å være et utviklingsselskap til å bli et selskap som skal kommersialisere Cysview, og etterhvert andre produkt som the Bladder Cancer Company. Vår nye CEO Dan Schneider har den nødvendige bakgrunnen til å gjøre denne jobben best mulig og til å vinne størst mulig markedsandel.

Jeg forventer at Schneider vil benytte Q3 presentasjonen til å gi oss sitt syn og fremtidsutsikter. Det vil bli meget spennende!
På samme måte vil Bellete informere oss status etter Q3 og gi oss grunnlag for å se hvor raskt prosessen skjer. Det blir ikke mindre spennende.

Så er det diverse spekulasjoner om hvorfor styreformannen stiller på Q3 presentasjonen. Jeg tror han har noe han vil overbringe aksjonærene, eller så ønsker han å få være tilstede når selskapet hopper ut av den ene rollen og inn i en helt ny rolle.
Kan det hende at det ifm dette taktskiftet i selskapet ikke bare er nødvendig å skifte CEO, men også hvilke børs sekskapet skal noteres ved i fremtiden? Og dersom det skal skje et skifte, vil det da bære naturlig å gå til en amerikansk børs? Spennende.

Personlig har jeg nøkterne forventninger til Q3, og tror nok at det største taktskiftet vil bli avdekket på Q4 18. Men jeg tror nok at Q3 vil inneholde nok positive indikasjoner til at kursen tar et nytt byks oppover allerede på torasdag.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.