Grønne aksjer

100Bagger
ELE 07.09.2020 kl 08:20 15079

Vi er en del som diskuterte ELE sist uke siden aksjen ble så billig. Hva er planen for aksjen og hva planlegger egentlig Spetalen for dette selskapet? Flere tenker at primært mål er å bruke selskapet til å ta andre selskap på børs, men jeg tror vi kommer til å se en annen variant. ELE har også et stort fremførebart underskudd innen gruvedrift. Jeg tror derfor at vi kommer til å se ELE aksjen gi tegningsretter på et nytt Merkur Market selskap som driver innen noe relatert til dette. Thorium som grønn energi har vært nevnt. Andre muligheter er der også innen fornybar som det synes lett å reise kapital for i disse dager. det kan også være man ser en bruk i samme retning som for Hiddn Solutions handelen som ble gjort sist uke (340 mill, som ville tilsvart en nesten +350% oppgang for ELE aksjen).

Gjør oppmerksom på at denne spekulasjonen da vi er flere som tror at ELE aksjer snart blir satt i spill og derfor blir et meget ettertraktet papir.. Jeg og Storvestre tar posisjoner. Samtidig, må folk være klar over at dette er en spekulasjon. Det trenger ikke slå til, men kan gi +350% over natten dersom intel rundt aksjen stemmer.

Lykke til. Ikke sats huset, men mangler du litt galskap i portefølgen så kan det være tiden for å ta in litt ELE. :)
Redigert 08.09.2020 kl 08:55

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.