Grønne aksjer

Jono
10.09.2020 kl 01:21 4050

selv besøkte ISPO i Munchen 11 år på rad, men lenge siden sist, at meg også vet mye om hva tyskere tenker og gjør, men kan ikke si meg enig med dine tanker, selv bare lei meg for at ikke fikk være med på denne flotte reisen, at burde kjøpt med en gang, men da måtte solgt noen aksjer i NEL eller KIT, noen andre jeg kunne valgt, men som er et stort "problem", bare så glad for at ikke som mange andre, at kontakter banken min og ber om å belåne mine aksjer, ikke selv kan bestemme lengre!
når DET er sagt, mye du skriver om, jeg kjenner igjen, føler jeg bor i et Molboland, at dette er flyttet til Norge fra Danmark, sponser dyre Tesla biler, at NEL snart også velger å investere mer i utlandet dessverre ...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.