IKT og Tech

Jono
12.09.2020 kl 00:20 2895

Takk for mange gode kommentarer, at noen lar seg skremme av at det er mange "warrants" som jeg ikke helt har satt meg inn i selv, men som jeg sikret meg i forrige emisjon, og kanskje får noen flere når jeg tegnet for flere aksjer til 15 øre i neste uke, noen som har lest seg opp og kan forklare mer om?

For egen del, bare småpenger, ikke misforstå meg, men har tapt så mye på denne aksjen, at ville vært dumt av meg å ikke henge med! :-)

Ja, noe må gjerne fortsette å rakke ned på som en tulle aksje, at bare "driver" med emisjoner, og noe som er korrekt, at sikkert har en rekord for, men kanskje de lykkes nå, og da ville det vært for dumt å la toget gå fra seg, bare å se til Quantafuel og Vow som jeg har fulgt, uten å eie aksjer selv, lett å være etterpåklok!

For om en ting er sikkert, at om det ikke var flere enn meg som har tro på dette, så ville aldri kursen vært 40 øre med så mange emi aksjer, ikke kostet mer enn 11 øre sist, at også kan tegne meg for flere til 25 øre ...
Redigert 12.09.2020 kl 00:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.