Farma

Børsbjarne
13.09.2020 kl 21:09 3814

Den 30-4 2020 skrev jeg til Novozymes( som er verdens største enzym producent) om at de skulle have dette selskab i kikkerten. Jeg er helt sikker på at de sidder på side linien og kigger.

Jeg tillader mig at henvende til jer ,da jeg mener at dette norske firma kunne være et godt supplement til jeres portefølje.
Jeg har fulgt dette firma de sidste 10 år og det jeg ser nu er at de er på vej fra at være et Biotec virksomhed til at blive en enzym virksomhed med deres egen udviklet platform som har stor susses.

På den patform udvikler de blandt andet ;

Enzymer til gentest

Enzymer til Corvid-19 som er stærkt efterspurgt pt.

BIOTEC: FORESLÅR Å ENDRE NAVN TIL ARCTICZYMES TECHNOLOGIES
06:31 Oslo (TDN Direkt): Styret i Biotec Pharmacon foreslår at å endre navnet på selskapet til Arcticzymes Technologies. Det fremgår av innkallelsen til selskapets generalforsamling publisert torsdag. ØT, finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

Jeg er tidligere kunde hos jer, vi købte enzymer til Tandrens , Jeg er på Pension nu ,men Tandrens bliver stadig produkseret.

Med venlig hilsen
Bjarne ........
Redigert 18.01.2021 kl 22:06

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.