Grønne aksjer

Hammers
14.09.2020 kl 13:14 14854

En aldri så liten "burdag" i dag - der man lykkelig kan feire "100-åringen"!
Ja, for i dag har kursen steget 100% siden kjøpssignalet ble gitt og tråden ble startet for ca 3 uker siden.

LIKEVEL - og ikke for å ødelegge festen når den er på sitt villeste;
I dag har det kommet indikasjoner på en kommende negativ rekyl. KANSKJE i morgen?

Signalet finner man i det tekniske verktøyet "Candlesticks" - a la det som Norskbulls.com opererer med.
Selv benytter jeg kun linjecharts (ref de chartene jeg legger ut).
Det er ikke alltid disse kan fortelle noe konkret om framtiden - slik som nå når VOW er inne i ukjent område. Candlesticks kan da benyttes.

SIGNALET ER en såkalt BEARISH THREE GAP UPS: https://www.candlesticker.com/Pattern.aspx?lang=en&Pattern=4201
KRAFTIG stigning ila 4 dager - der det er åpning mellom de 3 siste heltrukne "kroppene".
Dette tyder på at VOW nå er (for) KRAFTIG overkjøpt etter en forutgående eksplosiv utvikling.

Ser man på de siste dagers utvikling er det nettopp dette signalet vi har fått i chartet til VOW. 3 åpninger mellom stigende grønne "kropper".
https://www.tradingview.com/x/UQ2h5ilH/ (Trykk på chartet etter åpning - og det forstørres).

På lang sikt tror jeg VOW er en "No brain'er" - men i det korte bildet KAN det raskt komme en reaksjon!
Chartet forteller meg det - selv om jeg ellers har vansker med å se det for meg!

Hilsen Hammers........som i dag har valgt å redusere egen risiko noe, men er SELVSAGT aksjonær!
Jeg har KUN redusert på grunn av de signalene jeg skriver om.

NB; Positive "Breaking News" kan selvsagt slå beina under det jeg her forteller.
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.