Grønne aksjer

Hammers
14.09.2020 kl 18:13 14189

Litt av en dag i dag!
Jeg la ut forrige innlegg litt over kl 1300. Det kom straks et lite fall, men alt forløp ganske så rolig helt til ca kl 14.30.
Da var det noen som dro ut proppen - og i en periode var det helt kaotisk i VOW.

Ved stengetid hadde chartet endret seg (legger det ut som Candlesticks); https://www.tradingview.com/x/WAFMG0jL/
Merk at dagens utvikling ble RØD (sluttkurs lavere enn åpningskurs). Altså ble ikke salgssignalet utløst - så vidt jeg kan skjønne.
Dette fordi det er en forutsetning at de 2 siste dagene skal være HVITE (Grønne) - i tillegg til "gap".

"GAP" er der, men fargen matcher ikke ved børsslutt - slik som forholdet var da jeg la ut forrige melding.
"The last two days are WHITE (i dette chartet grønn) and their bodies must gap up from the bodies of the prior days".
Jeg får se hva Norskebulls.com skriver om signalet i kveld.

Hilsen Hammers........som kjøpte tilbake halvparten av de jeg solgte da kursen kom ned mot den horisontale støttelinja
Etter mitt syn en skikkelig overreaksjon det som i dag kom ut av intet!
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.