Farma

bj111
16.09.2020 kl 10:17 1853

Det vet jeg da men her inne snakkes det som at korona og vaksinen til Reithera er det som driver selskapet, det er i mitt hode helt feil og ønsket å spisse det litt med mitt innlegg. Om korona aldri hadde dukket opp så hadde AZT gått med overskudd nå og de holder den guidede veksten på 35% uten korona. At korona er positivt for AZT er selvsagt men det er altså ikke avgjørende for at vi i løpet av 2021 eller kanskje før ser kr 100.

Finnes nok av nesten rene korona aksjer om det er hva man er på jakt etter. AZT har gjort et unntak å medelt markedet om en kunde og dermed ble AZT en korona aksje der investorer klarer å bli lurt ut av en overskrift av at AZN fortsetter i fase 3. Da har man ikke forstått hva man har kjøpt.
Redigert 16.09.2020 kl 10:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.