Olje og energi

Jono
17.09.2020 kl 00:03 2248

Fra spøk til alvor, så blir DET ingen tur til Bermuda i år for min del, for å delta på general forsamlingen til Archer 30. september, men kan ikke forstå hvorfor de trenger mer enn en direktør, at punkt 1. gjelder et forslag om at ikke ønsker mer enn 8 menn, står ingen ting om kvinner, så langt jeg har fått med meg ...
Ja, høres kanskje ut som en spøk, men skriver dette i ramme alvor, for hvorfor mer enn en, om "vi" har et styre som gjør jobben sin, passer på og følger opp, ikke minst får mer i lønn enn meg og flere andre aksjonærer ?
PS: for er det noen som har tenkt over, at jeg kan være en kvinne i min beste alder, som ikke nødvendigvis savner likestilling, men håper og tror at jeg ville passet inn, ikke minst kunne ydmyket meg til å lage kaffe mm.
Redigert 17.09.2020 kl 00:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.