Olje og energi

Jono
17.09.2020 kl 17:15 1810

Takk for at du informerer om, og en liten trøst -- at ikke bare meg som sitter i tap, men hvor mange millioner aksjer trenger man for å komme "opp" som en av de femten største aksjonærene, kanskje du har en liste å over de 50 største ... :-)
Fra spøk til alvor, skriver du mye positivt og bra, bakgrunnen for mitt innlegg også, helt enig med deg, at vi trenger flere gode nyheter, ikke bare gode resultater, at en stor kontrakt, ville hjulpet mye på aksjekursen.
Er forresten i samme posisjon som deg, har et AS med noen aksjer, men av en eller annen grunn, valgte å laste opp privat. Nå vurdere å handle med meg selv, noe jeg ikke har gjort før, selge min private post til mitt AS. Har du erfaringer med dette, noe jeg ikke har foretatt meg ...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.