Grønne aksjer

Hammers
20.09.2020 kl 00:37 13258

Tar en liten TEKNISK gjesteopptreden her inne med et oppdatert chart:
https://www.tradingview.com/x/hlU4fJ97/ Trykk på chartet etter åpning - og det forstørres.

Kjøpssignalet (i boble) like over 20. Da tråden ble startet og jeg varslet......!
Den heltrukne motstanden i overkant - som ble gjennomskåret som en varm kniv i smør!
Motstanden som nå har blitt til like sterk STØTTE! Kursen har nå beveget seg inn i THE NEXT LEVEL!
Det STORE kjøpssignalet ER UTLØST!

I det STORE BILDET kan man gjøre følgende LOGISKE tankeeksperiment ut fra et teknisk ståsted;
Se på HELE formasjonen - og betrakt midtpunktet (toppene) mellom de to heltrukne som et midtpunkt mellom bunnen og neste topp!
Altså et midtpunkt fra bunnen. Legg linjalen på og mål cm videre. Hvor havner du da? 60-70?
Chartet 's korrekte formatering gjør at kronebeløpene kommer stadig raskende mot deg - dess høyere du beveger deg!

Ikke vet JEG sikkert hvor DEN ferden ender - for da havner vi vel alle et sted "i himmelen"? Kanskje ca dobling fra dagens nivå!
Likevel er neppe DET noen endelig topp!

Neida, neppe mandag det stiger, men signalet ER GITT på sikt! Akkurat som tilsvarene negativt signal ble gitt i f.eks NAS på kr 30.
Ref min tråd om "Kilroy"; https://finansavisen.no/forum/thread/80947/view. Se på DET chartet i hovedinnlegget - og se på fortsettelsen!
På et drøyt HALVÅR raste DEN kursen fra mitt varslingspunkt på kr 30 til NÅ kr 1.

I dag leste jeg følgende på nettet; what-if-carbon-removal-becomes-the-new-big-oil
Hvis dette slår til er uansett VOW perfekt posisjonert i et slikt løp.

Selskapet som med sin avanserte teknologi med HØYTEMPERATUR pyrolyse klarer å AVKARBONISERE de stoffene som behandles.
Man REVERSERER mao de karbonutslippene som det rettes stadig mer fokus mot!
En prosess som er LANGT mer avansert og krevende enn f.eks å smelte om gamle plastposer til nye! A piece of Cake!

Fortsatt kursstigning krever selvsagt nye og positive meldinger. DE kommer GARANTERT!
Personlig venter jeg på nyheter om STORE TING på land. Det er DER den største veksten ligger i tiden framover!
Cruise går uansett på skinner - Covid eller ei! Det er på LAND den store utviklen nå kan forventes - sett fra dagens nivå!

Hilsen Hammers.......som bare kan oppsummere; Markedet er ENORMT på sikt - og VOW er perfekt posisjonert!
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.